今年もgo greenをよろしくお願いします☆

【昔の名前で出ています】約20年前の「JJ」に!
友達が昨日UPしたこの写真を見るまで、すっかり忘れていました。
当時はラヴ・カメレオンズでベースを弾いていました。
おまけに特集記事のタイトルが……
「初めてのライブハウスでおしゃれなバンド」だったとか!(泣) XD
Found my pic on Japanese young fashion magazine “JJ” published
about 20 years ago!
I’d forgotten this until my friend uploaded last night.
I played bass in ラヴ・カメレオンズ (Love Chameleons).
The title of this feature article was…..
“Your first-time live music venue with stylish bands”. Mwahahaha!!!

Same label, different sound, newcomer.
Check it out!
SpunkTone発、「お題」からインスピレーションを受けて新しい音楽を作り上げるクリエイター。
1曲目、聴けます。
詳しくはfacebookほかで。
facebook
http://www.facebook.com/marble8music
SoundCloud
https://soundcloud.com/marble8
YouTube (SpunkTone)
http://www.youtube.com/spunktone
